خیانت...(حتما بخونید)

❤باتــــــــــــــلاق عشــــــق❤

..

برای خیانت ، هزار راه هست

اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !..

 

ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم من ، تو و رقیبم

من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت

..

..

..

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !

..

..

..

جای خالیت پر نمیشود دیگر حتی…با خودت!

..

..

..

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد از عاشقی تباهی

از زندگی مصیبت

از دوستی شکست و

از سادگی خیانت

..

....

..

نه

تو دروغگو نیستی

من حواسم پرت است!

گفته بودی دوستم داری بی اندازه

خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم که “بی اندازه” یعنی چه

..

....

..

اگر روزی دشمن پیداکردی ، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی

اگر روزی تهدیدت کردند ، بدان دربرابرت ناتوانند

اگر روزی خیانت دیدی ، بدان قیمتت بالاست

..

..

....

این روزها از حوالیِ تو ، بوهایی به مشامم می رسد

نکند بوی خیانت جایش را به عطر خوشت داده باشد

..

....

..

به تو که فکر می کنم

بی اختیار

به حماقت خود لبخند می زنم

سیاه لشکری بودم

در عشق تو

و فکر می کردم بازیگر نقش اولم

افسوس

..

....

..

آخر قصه ی ما را همان اول لو دادند

همان جایی که گفتند: یکی بود و یکی نبود

..

....

..

اینجا زمین است ، زمین گرد است !

تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!

حال و روزت دیدنیست

..

....

..

حیله و خیانت، بیشتر از اشخاص ناتوان سر می زند.(لارشفوکولد)

..

....

..

دانه هایی از عشق کاشتم

و خوشه هایی از غم برداشتم

خیانت

تکرار

و رویش نفرت

..

....

..

همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!

گفتم:می دونم!

گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!

گفتم: می دونم!

گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !

گفتم:می دونم!

گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!

گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم

..

....

..

باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن

..

..

....

دوستت دارم

تکیه کلام تو بود

من بی جهت به آن تکیه داده بودم

..

....

..

آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش .. از عشق ..کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ..لیز می‌‌خوریــد

..

....

..

سوت پایان را بزن

من حریف هرزگی تو

و احمق بودن خودم نمی شوم

..

....

..

دار بزن … خاطرات کسی که تـو را دور زده

..

....

..

کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده

باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست

به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست

..

....

..

همه از مرگ می ترسن ما از رفیق نامرد

..

....

..

دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن ،

از آدمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون مال تو نیستند،

از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره

..

....

..

چه تلخ است علاقه ای که عادت شود

عادتی که باور شود

باوری که خاطره شود

و خاطره ای که درد شود

..

حالا باید نظر بدی 

 


نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت11:49---17 دی 1391
میگن هیچ عشقی تو دنیا مثه عشق اولی نیست
داغ عشق هیشکی مثه اونکه پس می زنتت نیست
چه بده تنها شی وقتی
هیچ کسی هم قدمت نیست...

چقده سخته بدونی اونکه می خوایش نمی مونه
که دلش یه جای دیگستو همه وجودش مال اونه
چقده برای اونکه جون میدی غریبه
بگی می خوام با تو باشم بگه می خوام که نباشی...


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت15:40---15 دی 1391
سلام...خوبی؟



اومدم خداحافظی کنم...صاف و ساده تعطیل شد!



بدی از من دیدی بذار پای شیطونی و حلال کن!



حوصله ندارم بگردم....اگه لینکم کرده بودی برو حذفش کن!



خیلی چاکریم...خداحافظ...


پاسخ:نـــــــــــــــــــــــــــــــــه چرا؟ وبلاگت خیلی خوب بود ... امیدوارم موفق باشی


f@rzin
ساعت22:24---31 شهريور 1391
باز بخون از دل من

حمله ی دوسسسسسسسست دارمو
بمون تا ابد گلم
بموووووووووووووووووووووووووو ن از پیشم نرو


saed
ساعت10:51---22 شهريور 1391
salam mahsa joooooon khoooobi? vebet ali hastپاسخ:ممنوووووووون خودت خوووووووبي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,سـاعت 16:42 نويسنده ❤mahsa
яima